یزد نگار

یزد قدیم به روایت تصویر

یزد نگار

یزد قدیم به روایت تصویر

یزد نگار
به یزدنگار خوش آمدید.امیدوارم از دیدن عکسهای تاریخی ایران لذت ببرید.

دوستان عزیز و گرامی،در صورت مشاهده درج تاریخ اشتباه در رابطه با عکسها، از طریق پیام، به یزدنگار تذکر دهید.
آخرین نظرات
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۷:۰۷ - naser
    G
دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۱۰ ب.ظ

گنبد سلطانیه زنجان - ترسیم در سال 1273 خورشیدی


گنبد سلطانیه زنجان

تصویر بزرگتر  (کیفیت پایین)

برشی بسیار زیبا از گنبد سلطانیه زنجان

با مقایسه انسانهای رسم شده در تصویر با کلیات بنا، میتوان به عظمت و بزرگی آن پی برد.



نظرات (۳)

من از دیدن این عکس ها واقعالذت بردم وامیدوارم این معماری ها ی با عظمت فراموش نشود چون نشان دهنده فرهنگ ملت است .
دست مریضا بابت عکسها
پاسخ:
دوست گرامی، ممنون هستم که به یزدنگار آمدید و عکسها را مشاهده کردید. خوشحال هستم که از دیدن عکسها لذت برده اید، من نیز امیدوارم این معماری با عظمت فراموش نشود. در پناه حق شاد و پیروز باشید.
سلام دوست عزیز.خسته نباشید.راستش من نتونستم هیچ کدوم از عکسای سایت شمارو ببینم.درواقع باز نمیکرد.ولی کاری که شما انجام دادید واقعا با ارزشه.من دانشجوی شهرسازی زنجان هستم.پروژه طرح من راجع به 2 محله از یزده .باغ دولت آباد و مسجد ملا اسماعیل.ممنون میشم اگه بتونید تو این پروژه به من کمک کنید.ممنون
پاسخ:
سلام و خسته نباشید ممنون که به وبلاگ یزدنگار آمدید. متاسفانه مشکل از پرشین گیگ هست،دو روز کار میکند و یکروز کامل کار نمیکند، هنوز نتوانستم جایگزین مناسب برایش پیدا کنم. در مورد پروژه، مشکلی نیست، اما عجله ای نباشد و اگر میخواهید در یکی دو روز پروژه را ببندید نمیتوانم کمکی کنم.به صورت کلی تا آنجا که دانشم یاری کند، کمک میکنم. خواسته هایتان را به ایمیل بفرستید.انشاالله که بتوانم کاری انجام دهم. negar.yazd@yahoo.com موفق و پیروز باشید.
دریغ از یک تصویر از تبریز,بعد به ما بگین جدایی طلب نمیدانم پانتورک
پاسخ:
دوست عزیزم سلام ای کاش از خودتان نام و نشانی گذاشته بودید. به روی چشم. آرزویم این است که بتوانم از سراسر ایران تصویر بگذارم، در مورد خیلی از شهرهای دیگر هم کوتاهی کرده ام مثل سیستان و بلوچستان،اهواز و خیلی شهرهای دیگر، انشالله به تدریج در آینده جبران خواهد شد. جملاتی مانند جدایی طلب و پانتورک و ...همگی بر باد است، همه ما ایرانی هستیم. در پناه حق شاد و پیروز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی